Monday, July 27, 2009

Minggu ke5


Salam suma. Uiks lama dah x pos apa2 kat sini, bizi sikit ngan bisnes ni. Tulah tup tup dah 5mg aku berniaga kat bazaar@maeps nun. Huhu dah jadi rutin mingguan lak. Tiap sabtu je terpacak kat sana hehe. Nak cite byk tak tau nak cite apa xpalah mai tgk gambar yg aku tangkap dari digital camera cap kapak aku.

Ni banner aku yang memang aku letak kat meja ada makna tu. Selain nak suh org nampak n baca sebenarnya nk cover benda2 kat bawah meja tu huhu





Ni antara promosi aku, x cukup depan gerai kat bonet kete pun aku gantung banner. Tu klu yg mai dari depan x nampak mai ikut belakang pun aku pamer gak. Klu duk habaq x nampak gak aku rasa lagi 2 kali sabtu x mai dah le tu wahaha











Ni nasi lemak ayam berempah, dah nampak rempah ayam je dah ni. Jangan pandang rendah tau bila dah cuba nnt mak mertua lalu pun buat2 xnampak huhu










Ni le gambar gerai aku minggu ke5, yg duk kat bonet tu anak aku. Muka dah poyo dah ngantuk sebab panas. Air bukan abis jual abis minum sebab panas sangat. Tu bila dah boring duk kat tepi bonet dia naik duk dalam bonet. X caya xpa nnt aku ada peluang aku candid gambar dia.
Hah nak bgtau air yg tengah2 warna pink tu air "pink guava". Gerai aku je ada jual. Jom cuba secawan........

*CUBA PERHATIKAN NO LOT GERAI. KLU DTG CARI LE NO LOT TU...BERTUAH....

No comments:

Post a Comment