Friday, August 7, 2009

Terbaru di PASARAN !!!!!!

Yuuuhuuuu.......jumpa lagi...Hahaa..


Dengar sini wahai suma penghuni bumi...pengumuman PENTING, kepada sesiapa yang telah kehilangan otak..kuang kuang kuang...Marilah berjumpa dengan saya KARANA... huhu...terdapat banyak otak2 digerai saya hehe....

Cuba lihat gambar ni mana tau ada otak2 yang dicari huhu...------>

Kalau berkenan hubungi saya ye...
PASTI MENJANJIKAN KEPUASAN.


Uiks nape x suka ke otak jenis yang atas tu ...xpa...xpa ada yang lain, ha tengok yang ni ---->
Yang ni siap disalut lagi....ok apa...tinggal nak makan je ni...


Bukan tu saje tau ada banyak lagi kat gerai saya tu ...ada tauhu bakar dimakan dengan sos yang fuh mengancam...kalau makan mesti terangkat punya ( angkat apa tak tau le...wahaha )...jangan angkat kaki dah ler....huhu..


Tunggu dulu jangan scroll down....baca sampai abis dulu...isk besa ni buat keja tak abis....
Nape boring ek...xpa xpa meh datang gerai saya kita citer sambil perkena suma ni...


Oh ya sebelum terlupa nak iklan sikit...
"KAMI MENERIMA TEMPAHAN UNTUK MAJLIS RUMAH TERBUKA, KENDURI - KENDARA, HARI JADI DAN SUMA MAJLIS MAKAN-MAKAN & MINUM-MINUM. HARGA AMAT BERPATUTAN, SUMA SIAP DIMASAK...(tinggal nak makan je...xkan pun susahkan)...
HUBUNGI SAYA DI NO ----> 017-356 5541"....muah muah muah

1 comment:

  1. Best ni dah ada perkembangan terbaru, teruskan usaha

    ReplyDelete