Thursday, July 9, 2009

Jambu 1312 mmmmm enaknya......

Hi kengkawan....huh panas tul cuaca semenjak 2 menjak nikan..Kalau sesekali pekena air jambu campur lak ngan asam huh marvelous geng, terangkat wa cakap lu. Huhu ni bukan nak promote produk sendiri tapi saje je memang nak promote...wahaha. Meh le try air jambu fresh buatan tangan buah hati aku...kat JAMBU1312 corner. Hawkerstall aku ada kat BUKIT JALIL...alah kan susah nak g pun. Klu g jom heboh tu sampai je korang tu pun...singgah le kejap lepaskan dahaga. Tapi klu just datang nak minum free tu korang tunggu le hari raya nanti tu pun klu aku buat open house wahaha. Sesambil tu leh gak pekena desert buah jambu aku bukan mahal 50c je sepotong. Korg klu suh g beli makanan barat bebelas n berpuluh hinggit pun sanggup...ngan aku 50c je..anggap je le nak bg kawan korg ni hapi hehe.

No comments:

Post a Comment