Thursday, July 9, 2009

Apakah sebenarnya fungsi Perfume Aura

Apakah aura ?

Aura merupakan medan tenaga biologi , ataupun medan psikik yang menyelebungi semua makhluk. Ia juga boleh dianggap sebagai sebahagian dari fizikal badan manusia. Saiznya berbeza ,dari beberapa inci ke beberapa kaki di semua arah dan merupakan pancaran dari badan kita.Aura sebenarnya terdiri dari 7 lapisan , di mana lapisan lauran berkaitan dengan jiwa dan roh,manakala lapisan dalaman berkaitan dengan minda, emosi dan kesihatan.Ia berkait rapat dengan kesihatan fizikal badan mempengaruhi kekuatan dan saiz aura kita. Ia juga dipengaruhi oleh unsur luaran dan warnanya berubah mengikut keadaan mental, emosi dan fizikal seseorang.

Perbezaan Aura

Kesan Minyak Wangi Auralife ke atas Medan Tenaga Badan Manusia

Menurut kajian pakar aura setiap sel dan organ di dalam satu organisma memiliki kadar getaran yang tersendiri di dalam spektrum elektromagnetik. Inilah yang merupakan auranya. Bila aura ini diganggu oleh pengaruh luaran dalam bentuk elektromagnetik yang berbahaya (membawa penyakit), dan gelombang luaran ini tidak disingkirkan oleh badan organisma tersebut melalui penyembuh diri (self healing), hasilnya adalah berlakunya organisma itu akan jatuh sakit. Bila berlaku kejadian begini , aura organisma itu jelas menunjukkan ketidakseimbangan. Hanya bila gelombang berbahaya ini disingkirkan , sel–sel organisma tersebut boleh menggunakan proses penyembuhan diri untuk mencapai keseimbangan dinamik dalam auranya. Apabila ini berlaku, organisma tersebut akan mencapai tahap kesihatan yang optimum semula.
Pendek kata, apabila seseorang itu mengalami tekanan hidup ataupun sakit,badannya diganggu gelombang luaran yang membawa penyakit.hanya apabila gelombang tersebut disingkirkan atau dinuetralkan,badannya boleh pulih.
Produk Auralife membantu menentang dan meneutralkan gelombang berbahaya,secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat. Harus diingat produk minyak wangi Auralife lebih kepada wangiannya. Jika anda mendapat kesan yang baik , mungkin sampai ketahap memulihkan pelbagai masaalah(penyakit) atau menentang dan menuetralkan gelombang berbahaya secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat dan bertenaga. Jika berlaku begitu itu adalah kehendak Allah(tuhan) Auralife hanya merancang , berusaha dan beriktihar.(insyaAllah
Pengenalan kepada cakra

Cakra adalah perkataan dari bahasa Hindi, yang bermakna “roda tenaga” cakra memetakan pusat–pusat dan saluran aliran tenaga batin dan emosi. Aliran tenaga inilah yang mengawal kesihatan fizikal dan minda seseorang.
Di dalam badan manusia , terdapat 7 cakra yang terletak sepanjang tulang belakang ke atas kepala. Kesemua 7 cakra mempunyai sifat–sifat yang berlainan dan juga melambangkan fungsi–fungsi yang berlainan. Pengaliran tenaga melalui cakra harus bergerak lancar kerana ia mengawal kesihatan badan kita.

Ajaran cakra boleh difahami dari 2 perspektif

1. Kelakuan / persona seseorang , iaitu pemikiran , perasaan , emosi , fahaman diri ( self awareness) , daya cipta dan lain lain.
2. Kesihatan fizikal, dimana kita mengkaji kelemahan pada badan, dan mengira indeks kesihatan.

Mengukur medan tenaga manusia

Menurut ajaran / amalan cakra, terdapat pusat–pusat dan saluran aliran tenaga batin dan emosi di seluruh badan manusia.aliran tenaga inilah yang mengawal kesihatan badan seseorang. Sama seperti akupunktur, titik pusat yang berlainan di dalam aliran tenaga ini berhubung kait dengan fungsi badan yang berlainan.
Aliran tenaga ini sebenarnya menjelma sebagai satu medan elektromagnetik ataupun medan tenaga biologi yang menyelebungi seluruh badan manusia. Wujudnya satu medan cahaya badan memang telah tercatat dan dipercayai di dalam agama dan budaya yang berlainan di seluruh dunia. Terdapat banyak lukisan kuno yang menggambarkan nabi, orang suci atau wira dengan lingkaran yang bercahaya di atas kepala.
Di dalam tafsiran yang lebih moden , kini sudah diterima sebagai kenyataan bahawa wujud satu medan tenaga yang menyelebungi seluruh badan makluk. Medan ini dikenali sebagai aura dan memang telah disahkan melalui kajian sainstifik sebagai satu medan tenaga biologi badan. Menurut kajian, setiap anggota badan mengeluarkan tenaga yang berlainan. Gabungan segala medan yang berlainan ini membentuk aura seseorang.
Dengan menggunakan ajaran cakra dan akupunktur yang telah diamalkan sejak berkurun yang lalu oleh pengamal–pengamal dahulu telah berjaya menggabungkan beberapa teknik degan amalan–amalanya. Hasilnya amat berjaya kerana pakar–pakar kini dengan mudah dapat membuat diagnosis keatas fungsi–fungsi anggota badan yang berlainan hanya berdasarkan kajian aura seseorang itu. Seseorang pengendali yang terlatih mampu mengenalpasti kawasan bermasaalah seseorang itu hanya dengan mengkaji aura orang itu. Malah tahap tekanan hidup seseorang itu pun boelh diukur dengan mudah.


Produk yang berkualiti tinggi
wangi aura yang menakjubkan


Keistimewaan Produk Auralife

· Mempunyai pembuat minyak wangi sendiri (maker)
· Mempunyai lebih dari 600 pilihan yang di inspirasi dari jenama terkenal dari seluruh dunia.
· Bahan-bahan dan diformulasikan kebanyakan dari Perancis
· Keharuman kekal di kulit setanding minyak wangi berjenama. Di baju (fabrik) pula boleh kekal selama beberapa hari.
· Hanya menggunakan minyak wangi anda akan mendapat satu kaedah rawatan getaran tenaga aura yang di diformulasi, diadun , disuntik aura oleh master yang hebat.
· Tiada alkohol dan mendapat kelulusan "Sure Halal" serta dipantau oleh Yayasan Dakwah Islam, sesuai digunakan semasa solat.
· Demonstrasi yang luar biasa untuk membuktikan kehebatan produk ini.
· Membantu keintiman suami isteri, memberi keyakinan diri, membangkitkan seri wajah , merubah sikap panas baran memberi ketenangan zahir&batin. Mencerdaskan minda dan IQ serta memulihkan tenaga semulajadi.


Minyak Wangi Aura Untuk Lelaki

007 INSPRIRED BY HUGO BOSS ( RELAX & GENIUS )
008 INSPRIRED BY YSL ( DESIRE & PELARIS )
009 INSPRIRED BY DUNHILL ( RELAX & GENIUS )
010 INSPRIRED BY POLO BLACK (DESIRE&PELARIS)
011 INSPRIRED BY TOMMY BOY ( RELAX & GENIUS )
012 INSPRIRED BY DRAKKAR (DESIRE&PELARIS)
014 INSPRIRED BY DKNY MEN ( RELAX & GENIUS )
015 INSPRIRED ENTERNITYMANCK (RELAX&GENIUS)

FUNGSI
• Melambangkan kehebatan lelaki
• Membuka keinginan seks serta keintiman suami isteri
* memberi ketenangan zahir batin
• Memberi keyakinan diri serta senang didampingi dan berkomunikasi
* mengawal kemarahan serta menstabilkan hormon.
• Membantu merubah sikapkeperibadian serta mengatasi sikap panas baran mencergaskan minda dan
• Sikap panas baran tekanan
• Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan. * mudah mendapat idea serta pintar dan bijak fikiran dan daya ingatan.
• Memberi kesegaran akibat keletihan dan Kelesuan
* menambahkan ketenangan serta merehatkan
• Memulihkan tenaga semulajadi
* mengatasi tekanan perasaan
• Mendinding diri dari gangguan (makluk halus)
* mendinding diri dari gangguan makluk halus.


Testimoni
"Wow!!! Very interesting. Pertama kali saya jumpa produk minyak wangi yang mempunyai energy yang luar biasa, memberi kesan cepat dan berpanjangan. Tidak lagi rasa letih dan penat apabila saya bersukan" - Prof. Hifni Baharuddin


Minyak Wangi Aura Untuk Perempuan

001 INSPRIRED BY DKNY ( DESIRE & PELARIS )
002 INSPRIRED BY BLACK XS ( SERI & RELAX )
003 INSPRIRED BY ESSENTIAL (DESIRE & PELARIS )
004 INSPRIRED BY HYPNOSE ( SERI & RELAX, ETC )
005 INSPRIRED BY LONDONFAME(DESIRE/PELARIS )
006 INSPRIRED BY BURBERRY ( SERI & RELAX )
013 INSPRIRED BY BABYDOLLYSL(RELAX&GENIUS

FUNGSI

Melambangkan kecantikan kewanitaan - menaikkan seri wajah
Membuka keinginan seks - menyerlahkan keanggunan dan keayuan
Membantu keintiman suami isteri - memberi ketenangan zahir batin
Memberi keyakinan diri serta senang didampingi Dan berkomunikasi - mengawal kemarahan serta menstabilkan hormon.
Menghilangkan perasaan gugup,murung serta mudah terkejut - memulihkan tenaga semulajadi,menceriakan hidup- kesan dari wajah yang berseri
Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan - mengatasi tekanan perasaan.
Memberi kesegaran akibat keletihan dan kelesuan - menambahkan ketenangan serta merehatkan fikiran
Memulihkan tenaga semulajadi - mendinding diri dari gangguan makluk halus. ( 004 )

No comments:

Post a Comment